zondag 9 oktober 2011

allerlaatste bericht uit Den Haag

Nou, nog een laatste bericht vanuit de thuisbasis.

Alle tijd, alles staat klaar, en mijn laatste looptraining vanochtend is ook al gedaan.

Mijn veiligheid tijdens deze expeditie is aanmerkelijk vergroot sinds ik gisteren een beschermengel kreeg van de junior-atleten van Haag Atletiek. Ik moet volgens de gebruiksaanwijzing het engeltje op mijn schouder spelden, van waaraf hij mij beschermt. Laat ik dat maar doen, en dan ook natuurlijk het geluks-oog meenemen dat ik van de fam. Albayrak ontving 2 jaar geleden. Die heeft zijn waarde al bewezen en me vergezeld tot op 8200 m. En ongetwijfeld gaan we ook nog een Boeddhistische pudja houden (een offerdienstje met veel geprevel door een monnik voorafgaand aan de beklimming). Dan ben ik dus beschermd volgens de drie grootste godsdiensten, dat kan geen kwaad!


Voor wie mij volgt: behalve een reactie plaatsen op dit blog, vind ik een e-mailtje ook prima, hoor. Altijd leuk om weer iets vanuit Nederland te horen, of het nu over judo, atletiek, opvallend wereld- of Nederlands nieuws gaat, allemaal goed!

Vanavond vliegen, morgenmiddag 16.30 u lokale tijd in Kathmandu. Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten