zaterdag 8 oktober 2011

afscheid van nederland

Tjonge, nu gaat het opeens weer zo snel. Heb ik wekenlang weken  zitten aftellen, nu opeens is het zo ongeveer uren aftellen.
Gisteren nog dollars gewisseld, en nog wat andere laatste zaken gekocht.  En ontzettend hard gewerkt om alle werk af te krijgen. Zul je altijd zien, op het laatste moment moeten er nog adviezen worden afgerond, rapporten gewijzigd of komen er nieuwe vragen van (trouwe) klanten die ik graag van dienst wil zijn. Nou ja, het is af, ik kan met een gerust hart weg..
Zondagavond 20.15 uur hoop ik weg te vliegen. Eerst naar Frankfurt, dan Doha (Qatar), dan Kathmandu, aankomst 16.10 uur maandagmiddag.
Het is volgens de weersverwachting van maandag t/m donderdag heel mooi weer in Kathmandu, en daarna niet meer...precies als we zouden vliegen naar Lukla, een vlucht waarvoor het echt goed weer moet zijn. Ik ben benieuwd. In dat soort gevallen ben ik blij dat ik niet de organisator ben. Het hele jaar is het anders: of het nou judoles, atletiektraining of mijn werk is, ik organiseer altijd van alles. Nu niet, en ik hoor wel hoe en wat. Dus toch een beetje, een soort, min of meer, wat men noemt vakantie! (Lig ik over 2-3 weken in een tentje tijdens een sneeuwstorm bij - 20 graden Celsius., dan kan ik me bij de term vakantie niet veel meer voorstellen. Maar ik kan me nu ook al niet meer voorstellen dat ik een week geleden hier in Nederland probeerde de zon te mijden!).

2 opmerkingen:

  1. Laten we maar hopen dat het weer daar dan een beetje hetzelfde is als hier: Dat voldoet ook nooit aan de verwachtingen! :o)
    Een goede vlucht en we duimen voor goede weersomstandigheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jan, veel succes! Ik ben zelf net terug uit Ameland, waar ik het Oerd heb bedwongen, dus ik begrijp er heel wat van ;-) Pas goed op je zelf en wees voorzichtig! Groeten, Jan R.

    BeantwoordenVerwijderen